Joy to the world!

Rätt tråkig lördag måste jag säga.. Hitentills so to speak.
Vaknade vi kvart över 10 då alarmet ringde, jag låg och drog mig lite länge, och sedan steg jag upp kollade fejjan.
Letade efter något ätbart, blev fil och flingor för er som antecknar.
Sen begav jag mig mot gymmet och tränade, 20 minuter på crosstrainern!
Sen hämta upp A hos O och D, då han och Rasmus spelar match i bandyn. det gick vist bra.
Väl hemma så gjorde jag tigerkaka, brygde kaffe och dukade tände ljus och gjorde fint till Mamma och Peter kom
hem.
Så himla duktig är jag.
Ikväll blir det kanske en runda till Norje med Malin och Sanni.
Imorgo är de L&B party och sen ska värdmamma från England ringa, jag hoppas på matchning :D
over and out
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: