jag trodde dom gått i ide...

Det har varit lugnt på au pair fronten nu i någon vecka, vilket jag tycker är SKIT TRÅKIGT!
Jag är inne på min aupair mejl varje dag, helst flera gånger och tittar. Och händer det då inget på ett par dagar blir man lite smått hysteriskt. Detta döljer jag förstås väldigt väl!

Men idag loggade jag in på mejlen och där väntade ett mejl! först blev jag lite nervös för det stod att det var ett mejl från en mejladress som jag inte lagt till. Så jag trode det var en familj som hört av sig. Men det var smart aupairs. Jag har inte lagt till den e post adress där som skickar ut intervjuerna.
Så match med familj nr 7! Dom har en pojke på 4 och tvilling flickor på 3 år. Super söte verkligen. Men jag gillar nog fortfarande familj nr6 bäst.

Så där var lite uppdatering på Au pair fronten


Och nu till min duktiga, underbara, modiga, omtänksamma, fanastiska Isabell Bambie Rataxes Nilsson

Som klarade Yrkesbeviset idag, det viste jag visserligen redan att hon skulle göra så detta är väl bara en form av bekräftelse...
Dom gjorde så fantastiska fina saker.
Och när dom sedan kom ut. Jag tror hälften av klassen som stod utanför och väntade grät när A kom utspringandes. Jag ångrar att jag inte valde att göra Yrkesbeviset själv.
Men jag tror jag hade blivit lite smått knäpp på det. Eftersom dom fått göra allt utanför skoltid, andra skolar har det som ett individuelt val eller projektarbete.

Dagarna har sprungit på i god takt annars tycker jag, man kommer något närmre resan och framförallt studenten, och då England för varje vecka som går. Och det gör mig inget om det går liiite fortare!

Jag och Malin kämpar på på gymmet och det går galant! Har ökat nästan alla vikter nu, och det är jag lite impad över minsan!

När vi åt efter träningen idag skrattade jag så åt Sanni.
Sanni är en människa det är svårt att  inte tycka om, även om han kan bli lite.. låt oss säga påfrestande ibland ;-)
Vi pratade således om toalett besök. Han ville att vi skulle skynda oss eftersom han skulle hem och göra nr 2.

Vad är det med karlar och sitta i evigheter på toaletten, HEMMA! Inte någon annan stans!?

Så efter ett tag med fnissande från mig och kloka ord från Malin, så som TRO det gör man i Kyrkan!
Så berättar han hur han hade med sig något kemiskt rengöringmedel som ha sprutade på toa sittsen på volvo när han jobbade där i somras. Vid VARJE toalett besök!!
Vid denna lilla berättelse tjuter jag av skratt och Malin ser ungefär ut som vad-fan-har-jag-gett-mig-in-på??

Många klocka ord sades och det var en intressant måltid.

I morgon är det åter ledig dag och jag planerar inte göra så mycket.
På kvällen blir det middag på Rose Garden ohch fira Bambie. och sen är det torsdag igen!

BARA två veckor kvar till GRANADA!! :D

NU ska jag lyssna på HP och få min skönhetssömn!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: