It's going fast!!!

Ja herre gud!
Jag tyckte allt gick så himla sakta och de var ingen som svarade sig, och nu sitter jag och kollar flygbiljetter!
Jag kunde ha varit mer nöjd med familjen än vad jag är, jag längtar verkligen tills jag får träffa dem allihopa!
Jag hade fått mail från STS där dom gratulerade till min matchning med familjen, och så skrev dom om en sida som man kunde beställa svenska saker ifrån när man bor utomlands!
Häfstift asså!
Fick också mitt Au pair contract idag, så jag ska fylla i det nu och sedan skicka tillbaka det till min värdmamma. Wow..
Jag kan skriva värdmamma, jag dör lite, jisses. Jag vill ta studenten NU och flytta till England NU!!
Eftersom jag fått deras fullständiga adress sitter jag på google maps och det är bilder där på hela deras gata! Dock vet jag ju inte vilket hus som är deras.. Men alla hus ser himla fina ut och typiskt engelska.
Min mail fylls ständigt på från både STS och Smar aupairs och givetvis HM ( Hostmum)
Jag hoppas bli en bra inspirationskälla till blivande Au pairer i england, då det inte finns så många bloggar, som är aktiva.
Ja nu hoppas jag från svar från HM och sedan ska flyget bokats :D:D
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: