Hur tänker dom?

Dessa kära vuxna människor som bestämmer hur mycket pengar man ska få ut i månaden som studerande??

Jo jag sitter på CDONs hemsida och sökte på förhäxad och får då syn på följande uppenbarelse



              ordinarie pris  1199 nu 799

Hur orättvist är det inte?
Jag vill så gärna ha denna box, jag försökte med jag-är-ju-inte-hemma-på-min-födelsedag snacket med mamma, utan framgång dessvärre.

åhhh HÖJ studiebidraget!

Nu måste jag dock sätta mig med naturkunskapen eftersom det är prov i morgon.

sen är det årsmöte på kören.

Jo just det, min bil låter konstigt och min mobil har börjat lägga av.
Hur gärna jag än vill ha en ny telefon, så får den inte ge upp nu! Jag har inga pengar till en ny telefon!
Dock är ju denna telefonen ja en riktig kompis, har haft den i 4 år, och den har ju inte blivit dum förrens nu!

Tränade för 3 gången denna veckan, och ja längtar redan tills nästa gång! Blir måndag då jag får träna själv och sedan kör vi på onsdag och fredag också! :D

Nej nu får jag sluta böla här och göra nytta..


*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: malin

åååh jag är sån förhäxad nörd och jag vill SÅ gärna ha den, men känns så himla onödigt när man redan ha alla andra 8 säsonger :'( men kistan som finns är med så himla cool.

2011-03-16 20:56:40
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: