Hanna Lilla..

Jag har varit så säker på att jag efter studenten skulle skaffa jobb gifta mig och skaffa en familj. Stor familj.
det är jag fortfarande inne på, att ha en egen familj.
Men, nu ska jag ju då som sagt till England som au pair. Men jag sitter redan nu och drömmer mig bort ett år efter det, i USA!
Liksom jag har inte kommit iväg till england ännu, inte slut matchats ännu!
Jag läser ett par bloggar om tjejer som är i  Usa. och jag har kollat både på Culture Care och STS vad dom har att säga om Au pair i USA. Och det känns ju lite  förädande att lämna STS, för jag är väldigt nöjd med deras hjälp!
synd bara att familjerna i england är liiite sega.
Jag har nu matchats med min 10 familj. Och jag hoppas fortfarande mest på familj nr 7 eller 6. Kommer itne ihåg vilket nr den har. Men jag väntar på svar om vad dom tyckte om mina tatueringar.
Jag hoppas inte dom är emot dem :S
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: