16/3

It's my life and it's now or never.

Som sagt, jag vill göra saker i mitt liv. Och det inkluderar inte att bo i en svettig studentboende och läsa i 3-4 år till. Inte nu i alla fall. inte min grej. Dock har Sverige fantastiska möjligheter, för de som vill. Men jag känner att Sverige inte räcker till för mig.
Känslan av att boka en resa, stressen inför flyget, känslan av att få packa ner det man ska ha med sig i ett år.
Jag ser fram emot det, och njuter av det!
Det här ser jag fram emot! Strosa rundor på Londons gator, för även om jag inte skulle hamna hos en familj i närheten av London ( dock är det endast en som inte bor i närheten, den jag hoppas på bor dock mitt i London :D )

Ni kommer se mig, rättare sagt ni kommer få en bild här där jag står och håller i bagagevagnen som är halvvägs inne på Perrong 9 3/4 på Kings Cross station
en bild på en överlycklig Hanna för att hon efter år av läsning faktiskt är på en plats där de spelat in några av sceenerna, där J.K Rowling har tänkt att denna fenomenala berättelse utspelade sig. Can't wait!


Inte bara en röd telefon kisok utan ingången till trolldoms ministeriet. Här kommer jag också stå.
JAG SKA
Jag vet det.
Jag funderar på att göra en lista på saker jag måste fråga, så jag inte glömmer det i helgen, då jag kommer vara helt uppe i varv.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna familjen väljer mig, inte bara för att barnen är otroligt söta och föräldrarna verkar trevliga utan för att jag få bo i London också.
Givetvis spelar ju de första grejerna mest roll, jag ska ju faktiskt bo med dem i ett helt år!
Ett helt år

Jag är ju givetvis helt medveten om att de kanske inte väljer mig, så jag har läst om andra familjer som jag tycker om också. Men det kommer ju bli ett riktigt bakslag om de säger nej och sedan svarar inte de andra familjerna direkt. Heads up


Nu ska nog datorn få vila lite och jag ska hämta virran innan det är dags sova. I morgon skola.
Ska bli kul med svenska, det andra får vi väl se hur det går...
Keep looking forward

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: