Vad är väl en bal på slottet?

Ja det kan jag svara på i morgon =)
Jag kan inte begripa att de är i morgon, man har föreberätt för denna dagen i nästan ett år, det är iaf så länge som man har drömt om den! Helt galet!
Det går lite segt att skriva aftersom mina naglar har blivit liiite längre, men dom är super fina och jag är jätte nöjd! =)
Jag lovar att det ska komma upp lite bilder från balen senare, ska skicka någon balbild till mina värdföräldrar också hade jag tänkt :)
25 dagar till!!
Visade jag förresten en bild på min fina resväska som jag snar har inhandlat? Den ligger undanlagd!
Wunderful är den! :)
Nu ska jag kolla så allt e klappat och klart inför morgondagen och sedan blir det nog ett och annat avsnitt av förhäxad.
Ha en trevlig lördagskväll =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: