London BABY!

Ja då sitter jag på mitt nya rum...
Gårdagen var.. ja det var mycket. Alla är så himla trevliga och när vi hämtade barnen på Nursery så kommer pojken springandes " Hanna you're my best friend! " Så kramade han mig och pussade mig på kinden :)
Så jag behöver ju inte oroa mig för att de inte ska tycka om mig.
Engelskan går bra, en del nya ord. Men jag förstår dem ju.
Fick en smärre chock när vi körde och hämtade dem dock. Vi kör över en bro som jag glömt namnet på. Men den ligger precis vid The London eye så jag tittade ju på den, när jag sedan tittar rakt fram ser jag till min stora förvånad att där ligger ju för fan Big Ben! :O Dock frågade jag först om det var det :P
Flygplanen flyger precis ovanför så det är lite jobbigt. För stunden känns det bra. Men det har varit jobbigt. Är detta verkligen min grej?

NU ska vi ut på stan ;) Bilderna får vänta tills ikväll :D
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att du är i London och inte i lilla Näsum längre. ALLA barn älskar ju självklart dig så du behöver inte vara orolig! Önskar dig all lycka till och ta hand om dig! Kram

2011-06-30 13:20:57
Postat av: Daoruang

Tänk att du är i London och inte i lilla Näsum längre.:)ALLA barn älskar ju dig så du behöver inte oroa dig. Önskar dig all lycka till och ta hand om dig! Kram kram

2011-06-30 13:23:52
URL: http://daoruangbloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: