Dan före dopparedagen!

Alltså jag kan inte begripa att jag ska åka i morgon, Liksom om 24 timmar sitter jag i England.
Har varit i stan idag och ätit på rose Garden med Helene och Paulina. Sen blev det en runda på stan med Therese och lite fika innan jag växlade de sista av mina mynt nästan till Pund. Så jag har lite i handbagaget.
Sen körde jag inom MM och MF för att lämna balklänningen och lämna min Förhäxad box och en tröja som MM ska ha med sig när hon kommer.
MEN jag bokade också flygbiljett till MM och hennes väninna så de ska komma och hälsa på mig på min födelsedag, eller de kommer ju den 14 och åker den 17.
Min värdfamilj åker ju på semester den 11 Augusti, så kändes det lite depp att vara ensam i två veckor och över ens födelsedag.
Fick även hem min nya almanacka idag, sååå snygg den är! Ska försöka lägga upp en bild.
Ja.. i morgon börjar en ny dag i mitt nya liv.  Au pair i England....
häfstift
JA nu vet jag inte när jag bloggar nästa gång men.. ja. JAg lovar att höra av mig så fort jag kan =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: