Clapham park

Jag har haft en sådan trevlig eftermiddag =)
Jag Franzi och Sophie ( Franzi är den gamla au pairen) Gick till Brixton, eller ja vi gick till Clapham men brixton kommer först, där hittade jag Body Shop! ( Ja Bambie du fick din bild ;) Och så gick vi inom lite olika supermarkets vi köpte en varsin macka dricka och chips. De har sådana erbjudande så man väljer det för 2,50 pund typ. Just det jag får inte glömma kakorna, de har depp måndagar här för att.. ja det är måndag så då kränger de kakor =)
Sen hittade ja mina älskade chokladbars här!! Frida vet vad jag menar, jag levde på sådana i Spanien :D
Har även hittat Subway och Mc så jag dör nog inte av hunger här. Dock berättade F att alla hon kände hade gått upp i vikt här, " du är hemma hela dagen eller ute och då äter du :P " Så jaaa....
Bild från planet när vi flyger in över England, som ni ser är det Moln överallt. men det var fint i London och jääävligt varmt.
Vi satt vid den stora poolen och åt, har bilder på huset och mini bilen, men har inte frågat HM om jag får lägga upp de. Har en fin bild på F och S också, ska kolla med dem också. Annars kommer de nog på FB.
Laddade också mitt nya nr med pengar och mitt tubstop kort, som funkar till bussar också. Ungefär till allt utom Taxi.
När vi kom hem förberedde vi lunchen och snart ska vi hämta kidsen. Ikväll blir det kanske så att vi ska till Tower Bridge by night eller så blir det Clapham park med två andra tjejer från Australien och Frankrike.
stort + är att S är Harry Potter galen hon också så vi planera att se den och har jag tur hinner jag ta mig till premiären och titta på stjärnorna!!! :D HOPPAS HOPPAS!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mamma

Å....låter toppen och jättetrevligt!!!!! Ha en fin fin kväll :)

2011-06-30 18:36:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: