Charmed

Herre gud så fast jag ÄR! Har fått hem Charmed boxen och jag vill egentligen flytta till Soffan och sitta där till den 10 juni, nästan.
Skattjakten igår! Ingen i vårt lag har tagit några bilder, men jag vet att Emma gjorde så nu ska jag bara luska ut hur jag hittar dom (Y)
Mitt lag var Judith och Judith och vi var väldigt fina!
Känslan att stå i tivoliprken och hoppa och sjunga för vi ska ta studenten och när man stod i Österängs tält och sjöng OO AA OAE VI ÄR ÖSTERÄNGARE helt obeskrivligt!

Har hittat min kamera sladd och just i denna stund håller bilder på att laddas upp där.
Här har vi utsikten från balkongen :)
Lovley
Ooohh oooh I like IT!
På lördag ska det fixas naglar och sen på Söndag är det ÄNTLIGEN dags för balen! :D
Var idag och plockade ögonbrynen, Aj aJ AJ!! Första och sist gången utan tvekan..!!
NU ska jag kolla på Charmed =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: