7 days a week

Ja om exakt en vecka är jag i england. Bor i England..
Hujeda mej

HAde fått två mail idag, ett från HM som skrev att dem såg fram emot att få träffa mig nästa vecka, och att deras nuvarande aupair förmodligen skulle flytta in i gäst rummet så jag får flytta in i mitt rum direkt. Jag svarade att jag nog skulle klara av att bo i gästrummet ett par dagar! :)
Också ett mail från STS avresebrev. Om en massa försäkringar om man skulle dö och så. Känns ju bra.
Lägligt nog har jag åkt på en dunder förskylning.
Har jobbat idag också och det blir likaså i morgon, så sen är det party party i helgen så nu bör jag lyfta migfrån soffan och packa så de andra kn sitta vid bordet och äta på midsommar :)
7 days left!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: