10 dagar!

JAg kan inte fatta att det är tio10tio dagar tills jag åker!
Väskan ligger i vardagsrummet öppen med en hög av kläder i sig, på bordet ligger sladdar kameran iPod böcker och annat dylkit. Och dagen har spenderats med att packa ner ALLT jag äger och har i flyttlådor, alla grejor på toaletten är väck. Min bokhylle min byro allt är tomt!
10 dagar kvar, Helt sjukt.
Förresten behöver jag råd tips och ideér. Jag har köpt en bok till pojken Pettsson och findus på engelska, till flickorna ett varsitt diadem och klämmor. diademen är så söta, men är det orrätvisst? HJÄLP!!!
10 dagar tills jag sitter på flyget. Hujjeda mig
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Dom kan inte räkna svenska pengar, och du vet ju hur blingbling alla flickor är. dom blir nöjda...

2011-06-20 17:39:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: