Wandsworth

Jaa dit begav jag mig och shoppade loss.
Knappt något folk alls. Så jag köpte mina första varor på Primark.
Två Bh:ar och en ring. £10 höhö helt OK
Ringen är faktiskt himla skön.
Och nu får jag gå in på nattclubbarna för jag har köpt högklackade skor.
dock skulle det inte förvåna mig om dom inte släpper in mig för de tror jag e för full då jag antagligen inte kommer kunna gå..

Dö fina
Givetvis blev det en snabbis inom bion så jag kunde köpa godis. dyrt som tusan! Och det fanns inte så mycket men det får väl duga..
NU ska jag göra pankakor :) igen

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

När du kommer hem har du typ stekt pannkakor 52 ggr. Då kan du öppna pannkakeri, du kan säkert låna mitt tårterikök. MM

2011-07-22 22:12:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: