Walk a mile in my shoes

Idag mina vänner har jag gått, och gått. Men det är bra för då behöver jag inte skämas fullt så mycket över mitt lilla skåp med godis i ;)
Jag tog Tunnelbanan till Bakerstreet och gick direkt mot Totally Swedish. Jag gick och gick nerför gatan och tyckte att snar mste den ju ligga här!
Då tittar jag till vänster och börjar nästan skratta när jag ser att det står Hästens
Sen vänder jag mig om och kollar rakt över gatan och där låg den. Totally Swedish
Så jag gick in. ÅH! De hade tyvärr ingen souercream dipp, eller chokladpudding mamma, men jag fixade något liknande i en annan affär :)
När jag kom ut därifrån med mina inköp och £14,98 fattigare.
Ja sen började jag gå, tittade på byggnader, lyssnade på min iPod. Herre gud vad hade jag gjort utan den?

Som oftast kommer jag på att jag har 0 koll på vart jag är...
Efter ett tag börjar jag dock känna igen mig och ser då att jag är på Oxford street
Dock vet jag inte alls i vilken riktning jag ska gå... Oxford street är jobbigt, spec. när det håller på och renovera och bygga ÖVERALLT!
Men så ser jag att Forever 21 har öppnat så jag drar mig ditåt och går in.
Åh 3 våningar av kärlek
Jag hade kunnat köpa allt. det e ju inte dyrt heller. Som H&M ungefär.
Ringarna hade jag kunnat stoppa ner i en påse allihopa!
Jag förmodar att flera löner kommer spenderas där... e jag rädd

Ja sen blev det lite vändor in i några andra affärer. Har en ny shoppingvana. Kort! Himmla roligt, och så har de lite fler alternativ än i Sverige ofc.
Ja sen kom jag hem och kollade upp vad jag fått med mig hem =)
Totally Swedish, I godispåsen är det Lakrits. Salta balkar mynt mm. MUMS!
det blev en fin klänning på H&M också.
Osten var lagom gosig när jag kom hem. Då det idag är 25 grader och sol.
Så jag börjar leta runt efter en osthyvel. VI HAR INGEN!
Hittade tillslut rivjärnet som hade en hyvel där i mitten, som fick agera... Gick sådär. Men jag fick min ost
Så detta mumsade jag på.
Idag blir det rester, så jag har inte mycket, nej faktiskt inget att göra för tillfället..
S åker idag, tjejen jag pratat med på mailen från tyskland skrev idag att hon var hemma igen (?) för hon byter familj, och ska försöka komma tillbaka som fort som möjligt.
Känns lite ensamt...
I helgen ska jag nog besöka europas största shopingcenter. 300 affärer. Gött =)
Åh då har jag något att göra!....Bli miljonär ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: