Tower Bridge Models!

Herre gud vilken kväll! Jag och Sophie kommer bli världs berömda!
Och allt började med att Sophie ville ha en t tröja :)
Sophie frågade om vi fick vara med de som delade ut tröjor så vi fick en varsin och fick sedan vara med i fotografering, precis vid Tower Bridge :D
Så såhär fina blev vi när vi tagit på oss tröjorna =)
Sen gick vi fram och tillbaka fram och tillbaka precis vid bron tills klockan var halv 12!
Då kommer den ena tjejen fram till oss med 20 Pund var!
De fick våra nr email dresser och adresser så att de kan få kontakt med oss, och skicka bilderna! :D
Så det visade sig att de andra där var modeller, de hade nog andra jobb också, men de var modeller! Helt galet!!
Så innan vi gick mot bussen fick vi 4 tröjor och 4 ballonger var! Ballongerna lyser, de är as coola! ;)
På bussen hem typ halv ett. Lagom trötta. Men jääkligt lyckliga :D
Under fotograferingen blev det ju liite drygt, så jag sms lite. och varje gång jag kände att nej nu måste det hända något. Så vände jag mig om och tittade på bron. Så sagolikt vacker!
Nu ska jag ut på stan en vända för att hitta något ätbart att läga i mitt kylskåp. och lite andra nödvändigheter :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: