Tomorrow!

Åh I morgon har jag palaner! Jag ska åter igen ta mig mot Baker street för att besöka Totally Swedish
Lite irriterande är att den ligger på katan innan svenska ambassaden... -.- Har jag varit där eller?
OMG jag sitter på deras hemsida nu, Jag dör jag dör... De har plockgodis, svenska chips OCH DIPP!!!!!   AAHAHHAHAHAHA
Åh.. jag hade visserligen tänkt spara.. Men det blir nog en del handlat där. Ska också försöka hitta en present till min HM. Hon fyller år på Fredag, Ja MM samma dag som du! :)

Har haft en superb middag med HP ( host parents, HM= Host mum HD= Host dad) När klockan var halv 9 gick, jag och jag ska försöka bryta min rutin nu efter en månad i UK. Jag ska gå och lägga mig tidigt och inte skypa.
Jag har världens bästa HP. Om jag får säga det. Jag har tur också, betalar jag inom 14 dagar är det "bara" £65
Ja det var mer jag hade tänkt att skriva, men nu är jag varm och har huvudvärk. Så det tänker jag inte göra ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: