Tired AB

Ja jag fick ju bli lite internationell. ..
Klockan är inte ens nio och jag sitter i sängen iklädd strumpor och min nya hood tröja. Och jag tänker inte flytta mig här förrens senare i morgon!!
När jag slutat tog jag bussen till Clapham Common och handlade på Sainsbury och nu sitter jag här.
Sophie hittade citat från Sagan om ringen. Som hon älskar :)
Neal's street, tror jag detta stället hette, jätte gulligt, och massa färger.
En massa teatrar var det där, och dom smyckar verkligen ställena efter det de visar. Fint att titta på
Legally blonde. Det silvriga bakom glittrade och allt såg väldigt glammig ut :)
Sen gick vi igenom hela China town här, dvs båda gatorna :P
Så här ser påsen ut från där jag handlade mina dö snygga byxor :D Älskar den!
Nu har jag hittat en kanal där de sänder V.Ä.N.N.E.R så nu ska jag lägga mig tillrätta och titta på det :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: