Skype och 1000 känslor

Herre gud, har jag gått och blivit en mes.
Jag stod och var så jävla frustrerad uppe vid internet dosan nyss. När jag känner att hjärtat inte slår i 110 längre och jag har torkat tårarna går jag ner till G och frågar om någon är teknisk nog att fixa internetet för jag slänger snart ut min dator.
Givetvis visar det då sig att Internetet har lagt av i hela huset och har inte fungerat på en halv timme. -.-
Överreagerar jag? Nää då, vanligt som tusan.
Idag är också en stor dag. MM ( mormor) har skaffat skype! HaHa!

så jag skypade med henne och sedan fick hon prata lite med Cici också som kom inrusande.
C: Where is you Pyjamas?
H: I still have it on! ( visar min t tröja under min hood)
Åh herre gud ni skulle sett hennes lilla ansikte! Hon såg ut som om hon ville säga åt mig "amen skärp dig för fan!"
C: You have to get changed! And have breakfast!
H: I have already eat breakfast.
C: me too...
Herre gud det var kul.  Sen hjälpte hon mig att välja kläder, det blev helt blått. Dock inte mig emot :)
Vid middagen så pratar Thomas om han födsel.
Och efter ett tag utbrister han
I wasn't born yesterday you know!

Herre gud jag trodde jag skulle bryta ihop. Som jag skrattade. Själv förstod han inte det roliga i det.
Ja dagen har varit lugn, det har spöregnat och åskat om vartannat.
Och jag har inte tagit ett steg utanför huset. Men det känns helt OK.
I morgon blir det svensk tid med Anna och Denise, ser det ut som :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: