Röljus

Hmm.. Jag skrev igår att det var en del röljus på vägen. Påväg hem idag räknade jag dem.
Några Gissningar??
25 st!
25 jäkla röljus, finns det så många totalt i Kristianstad ens?? Kommer jag ihåg det ska jag räkna de på vägen till dagiset när jag hämtar kidsen ikväll. Eftersom jag kör en annan väg då, och det lär bli fler :P
Åh Mamma A visade mig 007 's kontor idag ;) Så jag kan visa dig när du kommer och hälsar på :*
Mest för att jag ser e röljus på bilden ;)
Nu ska jag trycka i mig mackan, strunta i att jag egentligen behöver minst 6 timmars sömn till föratt komma upp i vad MM så fint kallar de 12 timmars spädbarnssömn.
Sen ska jag bege mig till Wandsworth all by my self för att shoppa. Eller ja strosa runt iaf :)
Dock ska jag plocka lösgodis.  Finally

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: