Pyntning :)

Ja nu har jag pyntat mitt rum :)
Jag är väl medveten om att jag måste ta ner det, men det är så jäkla tråkigt med vita väggar!
Jag kan medge att det ser lite tomt ut, men det gör mycket. Den gula fläcken ni ser är namn skylten då. Planerar att senare sätta upp fler planscher på den väggen. Eftersom det är den större väggen typ.
På min lilla vägg, egentligen min favorit, eftersom den är liten och inramad typ =)
där ska min minnes vägg få bli. Än så länge hänger korten jag köpte idag där, Min London eye påse, min första Primark påse, mitt första brev. Och två Kondomer. Inga minnen med dom direkt eftersom de är nya. Men de säljer dem i Cool Britannia och det finns flera olika roliga. Så ja de får också sitta där på väggen. Och just nu sätter jag upp mina biljetter från London dungeon, London Eye och Harry Potter =)
Detta kortet gillar jag då det är buss 88, som jag åker. Jag hade nog inte köpt kortet annars. Och sen står det Clapham Common på den vilket är stället där vi oftast träffas.
Nej nu ska jag hålla kväll =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: