Picnic!

Jag har invigt min nya filt :) Fast det var ju ett tag sedan jag köpte den, dock har det inte varit så fint väder så den har fått ligga i skåpet och vänta på rätt tillfälle.
Så när jag hämtat upp kidsen så körde vi hem och, Ja just det 28 röljus på vägen dit, hade de inte byggt om hade jag bara behövt köra 22, men nu måse jag köra runt en rondell på Parlament square så då blir det några till ;)
Ja väl hemma så slängde jag ut filten på gräsmattan och serverade pankakorna där till kidsen stora förtjusning :)
Mina plättar e minsan uppskattade :)
Kiki ( har jag fåt reda på att de stavar det) är rätt fotogenisk och posar gärna, och självklar säger de Cheeese!
Thomas njuter bara av mina plättar ;)
Zoë tittar upp när man säger till henne säger cheese ler och tittar sedan ner lika fort.
Jag förklarar vför Kiki vad skyddet till filten är för något.
Ja sen kom G och A hem, det blev bad och sen gjorde A mat. Barbeque och sallad MUMS.
Sen satt jag och G och pratade om allt möjligt innan jag vid halv 9 begav mig mot min säng, där jag nu sitter.
I morgon blir det nog äventyr med Jayne :)
föresten kan jag meddela att jag laga mina fantastiska pankakor i mina nya skor, det gick himla bra och det var lite konstigt att ta på sig ballerina skorna igen. Bra start :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

det bör du absolut göra, arsenalsbiljetter är ändås rätt så svårt och få tag i! (: - om jag kommer över igen i September så bör vi hitta upp en match vi kan se!! - west ham biljetter kan jag få billigt och enkelt! :D

2011-07-23 00:39:03
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: