Ok Monday

So far...:P
Nej det ska nog bli en bra dag totalt, tror jag :)
Hade som sagt planer på att kolla hur lång tid det tar från Hotellet och gå hem till mig, men S sms och räddade mig från för mycket motion på en och samma dag ;)
Herre gud , ytterligare en outfit. Ser ni min lilla underbara handväska. Får plats med mycket i den, dock inte tillräckligt om man bor i London... -.-
Så vi möttes vid lilla Big Ben och tog sedan bussen mot Piccadilly Circus. Där S köpte en resväska, lika stor som min ungefär för £21 . Billigt och bra :) Jag köpte också en väska, där allt får plats!
£36 £15. Så det var ett fynd :)
och nu är jag ytterligare en i gängen när jag köpt min första filt :)
Ja ni ser priset själva. Billigt är bra :)
Ja sen kände vi oss färdiga där så sophie föreslog att vi skulle ta bussen till Knights bridge ( tror det heter så) för att gå på ett shoppingcenter som heter Hamleys.
Varpå jag säger att, varför ska vi åka till en leksaks affär, jag var där igår?
Påväg dit kommer vi på att hon menar Harrods
S: Äh det börjar ju på H ;)
Men vi blev inte insläppta där pg.a S stora väska så vi fick glatt traska vidare.
Kom till en Italiensk restaurang där vi köpte med oss en varsin macka ( gudagod!)
Jag har lite foton på fina hus som vi gått förbi idag
Ja just det, jag såg något förskräkligt också idag, mina floristögon ville hoppa ut ur ögonhålorna och springa sin väg ( eller rulla??)
Den första någorlunda florist affären jag sett, alla är fan i tält! Wierd..
fotboll...  :D Jag är i ett stort fotbolls lan dock jag har inte hittat någon som gillar sport! Inte ens mina värdföräldrar!!! En liten skandal kan jag tycka..
Nej nu ska jag nog minsan gå och koka spagetti till mat. T äter den som den är och flickorna öser över en sås som är färdig ;)
Till och med jag klarar det :)
I morgon är det tisdag, och då har jag infört städ och tvättdag:)
Har snackat med två olika tyskor via en sida på smartaupairs. Finns förövrigt bara tyskor här känns det som.
Tyskt folk överallt!! Helt galet!
Dock såg jag en svensk buss idag mitt vid Piccadilly Circus. Det tyckte jag var lite kul. Öl.. något Holiday. sweden Najs :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: