Northcote road

Påväg till Clapham Junction idag satt jag och tänkte. Där sitter jag längstfram högstupp på en röd buss i London, och så klagar jag. Skärp dig Åkrell!

Det finns ju de som har det betydligt värre, och det lär inte hända något om du sitter på dit rum och tycker synd om dig själv.
Så ikväll tänker jag ta min picnick filt och åka till Tower bridge och ha lite picnick där. Ta med mig en bra bok och mysa.
Framför allt är det miljöombyte och ja så händer det ju något =)
Idag har jag spenderat lite pengar äntligen!

Shoppad ju ingenting igår på Westfield. Även om de hade alla mina nya favorit affärer där!
Jag hittade en osthyvel, så det första jag gjorde när jag kom hem, var att gå ner i köket och skära tre skivor ost som jag sedan tyckte i mig. Himmelskt!

Det var lite öde på gatorna, de flesta satt på uteserveringar och åt eller drack öl. Hittade en super söt liten affär också där de hade lite plock. Även en liten ställning med Oysterkorts fickor. Jag har letat efter en ny fin en, har hittat på några ställen men aldrig någon som WOW den vill jag ha! Här ville jag ha nästan allihopa!
Jag tog först en randig, men gick efter en stund tillbaka och tog en med engelska flaggan på.
Lite roligare än det gamla! Om jag får säge det själv.
Jag gick in på Oystershells hemsida, men blev lite besviken. De hade visserligen ett par stycken jag inte sett innan, men det fanns inte många att titta på där.
http://www.oystershells.co.uk/shop.asp här kan ni själva kolla in de olika :)
Känner jag mig själv rätt, kommer det bli ett par stycken till innan jag lämnar England.. ;)
Jaha nähe.. Nu har jag inte mycket mer att skriva om.
Jo Kan meddela mina nära och kära att pengar står högst upp på önskelistan. Tråkigt jag vet, men nödändigt =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: