Mästerkock!

Jag blev dessvärre sittandes i köket se förra inlägg rätt länge, och gjorde inget av större nytta alls.
fter ett tag känner jag huvudvärken så då stängde datorn ner och jag tog på mig min regnjacka och gick en runda.
Tänkte hitta en lagom en, dock vet jag inte om jag vågar gå denna rundan själv i mörker. Gick runt Brixton typ.
Efter ett tag tycker jag att nää nu vet jag kanske inte riktigt vart jag är. Men jag fortsatte gå och kom till sist till Groveway tycker inte om det vägen, skitväg

När jag kom hem ställde jag klockan la mig i sängen läste tre sidor i min bok och sov sedan som en stock tills dess att klockan ringde klockan 3.
Nu sitter jag i köket, om möjligt tröttare och gör mat.
Ställde in fisken i ugnen för snart en halvtimme sedan. Tror jag, jag vet ärligt inte.
Kan ju berätta att jag inte gjort "big fish" innan.
dock väldigt enkelt.
" Böj dig ner och öppna frysen ta ut påsen med fisken i, ta en fisk och lägg i pannan och sätt in den i ugnen "

Till detta utsökta blir det ris ( få inga förhoppningar förtusan!!) Riset är i en påse som du sätter in i mikron på 2 minuter och poff så är det färdigt =)
Vad hade man gjort utan färdiglagad mat??

Hittade lite bilder från karnealen på FB. Hmmm.. Studenten magisk tid :)
Är bara tvungen att lägga upp denna bilden från vårt kök himma där himma Som mamma skickade häromdagen.
Hon vill ha ett runt köksbord och ja... då får man ta till de knep man har!
[2011-07-19 15:04:26] Hanna Åkrell: HAHAHAHAHA men mamma då!
[2011-07-19 15:04:43] Lena Björklund: vad då???
[2011-07-19 15:05:07] Lena Björklund: jat har tom dukat till dig.... ;(
[2011-07-19 15:05:09] Hanna Åkrell: Starkt jobbat, var det inte svårt att få in UTEmöblemanget i köket??
[2011-07-19 15:05:17] Hanna Åkrell: (h)
[2011-07-19 15:05:44] Lena Björklund: inte om man är (flex)
Hanna Åkrell: HAHAHAHAHA men mamma då!
Lena Björklund: vad då???
Lena Björklund: jag har tom dukat till dig.... ;(
Hanna Åkrell: Starkt jobbat, var det inte svårt att få in UTEmöblemanget i köket??
Hanna Åkrell: <3
Lena Björklund: inte om man är stark!
Underbara mamma <3

Nu ska jag nog börja på riset... Sen ska kidsen hämtas, och kvällen ska tas lungt.
Dock är ju bjuden på semesterfirande ikväll. ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: