LUGNT!

Ja sen sist jag skrev så tog jag bussen till Clapham Common ( Jäklar jag börjar bli bra på detta! ) Handlade lite på Sainsbury's som är en supermarket. eftersom jag inte slagit in flickornas present så köpte jag två presentkassar där så blev det lite fint. Sen blev det hem och äta eftersom jag inte fick igång spisen innan jag gick. Sen dess har jag hunnit dela ut presenter, och kidsen har arit på mitt rum en del. Jag har inget emot det nu.
Men någon dag måste jag nog sätta ner foten och ha lite privat här, dock vet de det så de går när jag ber dom :)
Ja då fick jag reda på att det var lugnt att lägga upp bilder från familjen om jag bara visade dem först, och det tycker jag är helt OK. Så då kommer lite bilder på hur jag bor och så :)
Ja här e då vårt hus.  De kallar det hus, fast jag tycker det är mer radhus. 4 våningar, en jäkla massa trappor, men jag tycker det är ett himla coolt hus husgränsen går lite efter det andra fönstret. Kom ihåg att detta huset anses som stort. Dock är det stort inomhus så det är inte trångt. :)
Här har ni baksidan :)  Den vita utbyggnaden så att säga där är dörren öppen in i tvätt stugan sen ligger mitt rum precis där. Och den andra inglasade rummet där sitter man och äter, så man ser köksbänken :)
Jag fullkomligt älskar detta kök! Så jäkla snyggt! och sedan den vilda trädgården utanför! MUMS!  Sen är det ju givetvis många cool poäng för att det är gas spis ;P
Här ser ni mitt rum, dock är detta när jag precis packat upp så det är inte fullt så rent nu längre ;) Till höger ser man lite av en bänk, där är ngra skåp, bla. ett mini kylskåp i ena.
I slutet av sängen hänger också en tv. Ni ser också dörren in till toaletten och min garderob.
Bild på toaletten också, duschen är till höger, riktigt fin faktiskt.
Ja jo jag har en bild till från Köket ;)
Barnens matplats och en fin bänk, okej en bild till blir det ;)
och de vuxnas matplats. Ni får själva lista ut vart jag sitter ;)
Nej nu ska jag nog hitta något ätbart sen.. hmm Det är lite tidigt att börja göra sig i ordning. Ikväll ska vi mötas vid Lilla Big Ben för att sedan hitta på något.
Åh jag kan lägga upp en bild på Lilla big Ben!
Ett klocktorn i Clapham Common, dock har klockan stannat men men, det är iaf Lilla big ben. Både tunnelbanan och bussarna stannar precis där så det är nära för alla :)
Just det jag har laddat mobilen och mitt Oyster card också
Over and out
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: