London Eye

Ja då har man träffat de första svenskarna här. Anna och hennes kompis.
Himla roligt och lite annorlunda att prata svenska så länge.
hade en sådan jävla migrä hela dagen och att stå i kö i en och en halv timme hjälpte ju inte precis =/
Men jag hade ju åtminstone trevligt sällskap :)
När vi köpt biljetterna så fick man gå in i ett rum där fotograferades vi, jag och anna köpte ett varsitt exemplar, så det ska få hänga på min vägg mycket snart:)
Sen gick vi in i en biosalong typ och såg en film i 4D Skit häftigt! De sprutade vatten, såpbubblor och annat skoj på oss.
Högt? Nää inte farligt
Såhär kul var det :)
Fin utsikt, om man nu gillar det :)
Anna trodde det var en alien från marken, väl uppe i luften såg vi att det var en ko ;) Lyckat eller. inte ....
Big ben och westminster Abbey. Bron ni ser närmst i bild kör jag över varje dag när jag hämtar kidsen :)
Efter bron kör man direkt till höger, ni ser nog vägen. Sen ligger det på vänster sida :)
Givetvis blev det färdkost, eller som så fint uttrycktes. bli av med mynten ;)
När jag sedan skulle gå hem står det ju givetvis en oljudsmakare på bron och blåser för glatt livet...
Högst upp :)
Sen när jag väl kom hem så blev det lite pankaks görande, åter igen fruktansvärt lyckade
Har sedan haft en sådan himla rolig kväll. med kidsen. Som vi har skrattat
Här jag och Cici

Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda, Sophie behövde passa barn så det blev ingen bio ikväll.
Men kvällen artar nog sig bra ändå :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hanna, hur skall det gå när du skall åka hem från dom här barnen? Dom ser ju ut att älska dej så, redan efter 1/24. Det gläder ett gammalt hjärta otroligt. MM

2011-07-13 22:55:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: