He's so gay!

Har haft en bra eftermiddag. Middagen blev helt ok. Pommesen var kanske inga höjdare, men jag vet hur jag ska göra nästa gång. Zoë blev helt till sig när hon såg at jag gjort en tallrik med massa gurka på till henne.

Is that my cucumber? I like cucumber
Hon är så söt :)
Sen så kom det väntade ovädret, så det har regnat till och från sedan jag hämtade barnen. Men jag är faktiskt glad över det :) och så fick jag ju användning för mitt fina fina Paraply som jag fick av Smuch

Dock är det rätt kvavt ute, så det hade inte gjort något om det hade åskat lite. så det kan bli lite klarare.
Jag och min HM ( hostMum för er som fortfarande inte greppat det) Satt och pratade en stund och vips så var klockan 8! Helt galet! Jag slutar jobba när flickorna går och lägger sig vid 7,30.
Sen gick jag en runda, köpte Kaffe och Oreos så kvällen blev bättre. Jag var otroligt nog inte hungrig! Åt lite med barnen så jag har ju ätit.
Kaffe kaffe kaffe! Åh jag hade kunnat dricka flera stycken!!
Jag satt och bläddrade i HM tidning och hittade horoskop. Det stod följande:
For your own best reasons,
you've remained silent about developments in your life that should eventually  given you cause to celebrate.
there's one particular person who deserves to be told what's going on before it becomes public.
You might be surprised at how much pleasure it gives you to share this secret.

Haha, jag undrar vad det kan vara :)
I morgon ska jag och S till något shopping center, tror jag det är. Det blir iaf shopping.
I helgen blir det  nog shopping med Jayne på Oword street.
Jag har övet på övertalning idag också. T ville ha spagetti, han verkligen älskar det. Så för att få i honom lite mat så satte i oss ner och skrev ner i min bok vad vi ska ha för mat denna veckan. Tänkte att man kan ju göra så, så blir alla nöjda. Plus att kidsen blir med delaktiga:)
Har fått ett email från fotografen som forograferade oss vid Tower bridge. Omg det e seriösa grejer det här!
Bad G titta på kontraktet de vill att jag ska skriva på så det inte var några konstigheter.
Ni kan ju gå in på deras hemsida och titta vad de håller på med :)
www.startjg.com sen kan ni trycka in på our work och där har ni en flik med Take one small step into the night

Våra bilder är inte alls som de ni ser där. När jag får tillgång till några bilder lovar jag att lägga upp dem här :)
Nu får nog datorn vila för ikväll. De visar The Holiday igen på Itv2 fast klockan 11. Få se om jag e vaken tills dess;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: