Har oturen vänt?

Jag avslutade förra inlägget med att jag hoppades på att allt skulle gå bra.
Det gick satan ta mig bättre än bra! Dit gick hur fort som helst, all trafik borta och jag stannade kanske vid max 2 röljus. och det är minst 20 st påvägen dit!    Hem gick också bra och ja nemas problemas! :D
Fick en regnjacka av G också. Den var varmt välkommen då det spöregnade nästan hela kvällen
Liten som tusan man vänder bara den ut och in :)
Så jag tog den på mig fälde upp paraplyet och gick mot Stockwell station för att ta bussen till Clapham Common och sedan där byta till en buss mot Wandsworth
Påväg till bussen gick jag och tänkte på allt. Dagen, personer och kom på mig själv med att gå och le, och så småningom skratta.
Där gick lilla jag på Londons gator och det regnade och jag har det jäkligt bra



Ja sen hoppade Sophie på och så småningom kom vi till Wandsworth där vi sprang och köpte biljetterna innan vi beställde in lite delikat Pizza på Pizza hut
Visserligen fick vi slänga i oss Pizzan då filmen började 21,25 men ja det gick.
När vi väl kommer till bio salongen så börjar då reklamen. 10 i 10 har fortfarande film **** inte börjat!! Vi snackar inte lite reklam.
De gjorde reklam för en kommande film, och Sophie hade läst den boken och utbrister rätt högt.
"Åh den är så bra! Himla sorlig hon dör i slutet, men den är så bra"
HAHAHAHA Jag dog nästan, Ett par stycken vände sig om och tittade lite surt på henne och tjejen bredvid henne flinade och sa nu har du ju berättat allt!!
Vid nästa reklam film frågade samma tjej om hon sett den också ;)
Ja sen började filmen, och det blev 125minuters asgarv
Hujeda mig så rolig den var!

haha, Den lille runde e helt underbar, Skrattfest!
Och jag har hittat var de säljer lösgodis, eller Pick & mix som det heter här!!
Där vi såg på bion är det ett shoppingcenter, eller vi var i ett shoppingcenter, de har Topshop primark Claire's så det e en del, och många turister vet inte om det så det ska inte vara så mycket folk där! :D
Det blir kanske en tur dit med S i morgon :)
Popcorn med socker?!?! Wtf.

Smakade inte bra för 5 öre. Så S fick min påse ;)
ish
Väl hemma vid halv 1 lagom trött, men super nöjd med dagen. Blev det skypande till halv3. så 4 timmars sömn blev det. lagom

Somnade väldigt nöjd med dagen och tillvaron.
Idag har de inte hänt mycket so far, har hängt lite tvätt, duschat.
Har fått mitt första brev dock!
Tyvärr ett brev jag hade kunnat klara mig utan!
Häfstift!

Har ätit den nyttigaste frukosten också, eller inte. Varså jäkla hungrig, så funderade på att göra kycklingsallad, men ja det blev lite annt, kaske typsik engelsk frukost kan man säga ;)
Nu kanske man ska resa på sig?!
Vad ska jag laga för mat? Hmm...
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: