Hanna <3 88

Jag har kommit på att so far så tycker jag linje 88 är den bästa.
Den går från Clapham Common till Camden town. Clapham är ju där lilla Big Ben bla. ligger. Där imellan stannar den westminster Abbey, Trafalgar Square, Piccadilly Circus och Oxford circus.
Det är ju en del stora ställen ;)
Så jag hoppade på 88 för att bege mig ut på ett eget äventyr idag då S värdbarn blivit sjuk. Jag älskar att det är Harry Potter yra här :D

Så jag strosade runt i Westminster, kollade på kyrkan, turister överallt.
Många stora byggnader där, mycket folk i kostymer och kvinnor i klänningar och sen ungefär 3 gånger mer turister.
Givetvis Big Ben och London eye,  För er som inte vet så är London eye, det stora parisehjulet.
Telefon kiosk. Kan vara den som Harry Potter åker ner i i femte filmen, Alltså mugglar ingången. Jag är 99 % säker :)
och eftersom man jämt och ständigt är hungrig som Au pair, så började magen kurra och då hittade jag lite butik där där det blev en macka, cola och chips. Sen gick jag samma väg tillbaka in på Westminster Abbey området och satte mig i skuggan och fikade.
Jag får väl erkänna att jag har fikat på värre platser ;)
Och nu till dagens I-lands problem

300 kanaler, men inte en enda jäkla sportkanal?!?!?!?   WTF!?!

för övrigt har jag tvättat min andra maskin kläder idag, och även dem blev himmla bra :D Känns bra att inget har gått fel ännu.
Nu ska jag nog lyfta på mig plocka ur diskmaskinen och börja med maten, Fish fingers and chips står på menyn idag.
Tack MM för receptet på Pankakor ;D
fan vad trött jag är också. och sugen på kaffe. Något e fel, kaffe e inte ens gott!! Dock har alla de andra au pairerna berättat att utan kaffe överlevar man inte, så det e väl au pair syndromet :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: