GREG!

Åh Herre gud jag hade kunnar skriva världens längsta inlägg om dagen! Dock orkar jag inte det:p
Dagens outfit iaf ;)  Byxor från David & Goliath. Linne från en marknad och det svarta linnet från Vero Moda. Ringa från Lindex och Halsbandet var en 18 års present.
Jag mötte Jayne vid stockwell station och sedan har det varit full rulle.
Första Starbucks besöket. Yummi!

Ja sen var vi bl.a på Primarket. Ungefär som Ullared och så jäkla varmt!
Sen har vi gått väldigt mycket, kom in i de finare kvarteren och så letade vi efter en restaurang som hette Gregs eller något sådant, så vi gick runt och ropade på Greg.
Detta älskar jag med London, du kan gå runt och ropa randome saker och ingen bryr sig!
Gordon Ramsay restaurang :P
Lagom billigt sexrätters med £125. Lagom!
Sen kom vi till Soho. och sexdistriktet. Helt galet, de hade verkligen allt! :/
Där gick vi givetvis in ;)
Sen blev det lunch :D
Givetvis efterrätt :D
Jayne öppnade Sarahs present för att titta i kartboken, vart vi skulle gå.. Haha
Buckingham Palace! Flaggan var i topp och det brukade den tydligen vara om drottningen var där. Så vi var så nära på att gå med och dricka te med henne, men vi hoppade över det. Sorry Elizabeth :P
Sen blev det pubrunda tillsammans med Sarah och Jayne från Down Unda!

Vi hade så himla trevligt!
Jayne och jag :) Tack för ikväll Greg!
Jag kan ju säga att ordet Greg användes i allt till allt. GET THE GREG OUT OF HERE!
men vi fick utlopp för våra känslor iaf.
Nu ska jag minsann sova i morgon är det min tredje vecka här, och andra själva arbetsvecka.
Ska nog gå och se hur lång tid det tar att gå till hotellet i morgon, om inget annat kommer upp :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: