Glömsk?

Haha anledningen att jag började ladda upp bilder i förra inlägget var ju för att jag skulle visa värdbarnen, men ja sen gick det pip svängen. Hur kunde jag glömma det??
Här kommer först Thomas
Under en av vistelserna på mitt rum idag. Mamma han blev jätte glad för boken, speciellt när han såg den stora läskiga gäddan!
Här har vi Zoë. JAg skojar inte när jag säger att dessa barn förmodligen är de sötaste jag sett!!
Och här har vi Chiara eller cici som vi säger ( uttalas kicki)
Jag ler varje gång jag ser dom, och när dom pratar. Det är så kul att lyssna på deras engelska! :D
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu blir jag riktigt orolig, jag har ännu inte hört ngt om ditt arbete. Bara att du är ute och ränner om nätterna. Vad säger HM när du dräller hem på morgonkröken?

Idag har jag lämnat ut en bröllopstårta, sen vilat i skuggan, 28,4 på termometern som mest.

Tack för alla fantastiska bilder du lägger ut, man är lite med dej. MM MF

2011-07-02 21:55:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: