Fish & chips

Ändring av planer...
Jag hade ju som sagt tänkt att åka till Tower bridge och spendera kvällen där. Men nyss kom G och undrade om jag ville ha fish & ships med dem. Jag sa först nej, så kollar hon på mig och frågar, är det säkert?
När jag stängt dörren slog det mig att näää.. Jag vill fan ha Majonäs och umgänge! Så jag sprang efter henne och sa att jag kan minsann göra det i morgon istället, och att jag gärna ville äta med dem.
Har kollat färdigt på Sherlock Holmes riktigt bra film. Ser fram emot tvåan, som ska komma snart. Där är den svenska skådespelaren Naoomi Rapace med, hon som spelar Lisbet Salander i Stieg Larssons böcker, som blivit filmer (?)
Men detta gör ju att jag har planer i morgon och det är ju absolut inte fel! =)
Eftersom jag har varit totalt sysslolös sedan jag kom hem, förutom när jag traggade skit med Frida och tittade på Holmes, så har jag läst "kändis" bloggarna. På Blondinbellas blogg hade hon lagt upp ett klipp och så hade hon skrivit om bridesmaids Jag tittade på klippet och upptäcker att låten e jääkligt bra!
Så den har jag pluggat på. I brist på annat



Himla bra låt =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: