Det är mycket nu...

Jag kan dyrt och heligt lova att hade jag inte bara tagit det lugnt idag hade jag fått ett sammanbrott ikväll.
Det är helt lugnt nu och jag är inte ledsen, eller så, men shit det blev för mycket.
Dock som den perfekta stjärnan jag är klarade jag ju givetvis det ;)

När jag kommer till Nursery:t så säger de att Thomas är där inne, och så pekar det på skötrummet. OK tänker jag. Så jag hämta flickorna och går ut för att samla ihop deras grejer. Då ber de mig gå in till Thomas, och jag hör att de skickar ut flickorna. När jag kommer in är det blod i hela handfatet, och vid det bredvid står Thomas och gråter, inte hysteriskt tack och lov. Med en av de som jobbar där och hon håller en tvättlapp i hans ansikte.
När det lilla pyret ser mig, så såg han så lättad ut och så började han gråta igen. Jag fick då reda på att han sprungit och snubblat slagit huvudet i ett bord så han har ett hack mellan munnen och näsan, och sedan har tänderna träng igenom huden på insidan av munnen. Så det bloade givetvis tretusen gånger mer.
När Thomas sedan har samlat sig och jag försöker hjälpa zoë på med skorna, vilket hon vägrade eftersom de är blöta. Hon tycker inte alls om blöta saker, spelar ingen roll om det så är en tår som har kommit på ärmen eller ett helt glas som hon fått över sig, hon grejar inte det. Då börjar Cicki gråta för hon saknar sin daddy, så jag säger lugnt att daddy kommer i morgon, så med tre gråtande barn, åt saker man inte kan göra något åt. Kände man sig liiite hjälplös.
När vi sedan kommer till bilen från T näsblod. Vilket betyder mer blod. not so fresh no
Sen kom vi hem, och Flickorna åt och var nöjda, de älskade mina pancakes! :D

Till slut fick jag i Thoms lite mat också, och resten av kvällen var fid och fröjd
Två busiga flickor :)
En slagen hjälte., Tittar på film på iPaden medans flickorna fixar julstämningen med Mickey Mouse på Tv:n
Fröken Zoë =)
Det är viktigt att se bra ;)
Sen gick vi över till iPaden ;)
Zoë e ju iaf med på bilden, skrattandes. Dock vände sig de andra om precis efteråt. men det hjälper ju inte kameran ;P
Min lilla pajas. Nu när läppen svullnat ser det ut som om han snusar.  Både jag och G var överens om att han var för liten för det ;)
<3 Jag och T lekte lite med kameran, och självutlösaren :)
Sen ville han ta en bild på mig. :)
Sen ville han ta en på sig själv. Så det gjorde han :)
Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder :P
Se och njut av mina små troll
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: