Det är konstigt vad saker och ting kan ändras!

Idag för nästan precis ett år sedan var jag påväg hem från Fredriksdals teatern, och de släppte av mig i Värestorps dansbana där jag för första gången var ute och dansade, då till Lasse Stefanz.
Jag firade då också 10 års Jubileum. då jag varit med de glada gänget och tittat på Eva Rydberg i 10 år.
Nu idag ett år senare, är alla utom jag på väg hem från Helsingborg och Fredriksdals teatern. Och en del av de gänget jag för ett år sedan var och dansade med, är nu i Värestorp och dansar till just Lasse Stefanz.
Men ja.... Jag bor i London

Konstigt e det minsann.
Jag klädde upp mig, åkte till Clapham common satt på O'neils och ugglade, lyssnade på folk sjöng med när de spelade Mamma mia i högtalarna. de spelar faktiskt riktigt bra musik här!
Men jag klarar mig bra!

Nu blir det film och sedan sömn =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: