Choklad kauga :)

Jaaaaa. A och G kom hem när jag höll på med maten och sen hämtade jag och A kidsen.
Det blev mat och efter badet blev det dags för min fanastiska choklad kaka!
den var kladdigaste än kladdig i mitten, kidsen åt A och G åt. Och jag åt.
de sa att den var god, men jag tror jag fick min bekräftelse när G stod och slickade av tårtspaden =)
Sen blev det Octonauts. och ni ser ju vilka som e inne i det ;)
Världens sötaste Spiderman?
Sen hade jag lite terapi jobb ;)
Sen gjorde jag en fete stor blomma. Och tyckte att jag var färdig där ;)
Förresten har jag funderat på hur fan man kan översätta Män som hatar kvinnor till The girl with the dragon tattoo ?? Bara en fråga.
Nu ska jag titta på den iaf, svenskt tal, engelsk text, OCH äta dillchips!
Jag är inget jätte fän av det.. men det e svenskt och ja..
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: