Blogg and photoholic??

okay, I understand there are some who do not see the design properly. press theCTRL and F5 so it should fix itself! :)
Om bloggen ser konstig ut så tryck in CTRL och F5 så ska det blir bra :)

Jag har allt blivit en liten bloggoholic . Dock kan jag varmt rekomendera det till blicande au pairer, Det hjälper att skriva. Och ta foto.


Jag vet inte om jag la upp bilder på min dö snygga allmanacka ?
Framsidan :)

Och min fin fina baksida :)

Ja dagen har spenderats svettandes på en filt i Clapham Common park med finaste Sophie.
Vi gick till Sainsbury's och handlade först dock.

Jag trodde verkligen att man skulle äta mindre här, det är absolut inte sant, istället äter man hela hela tiden!
Vi var där vid halv 11 och sen bara fylldes det på med mer och mer folk.
Me and Sophie! :) Jag är på väg att le, men kameran var för snabb :P

Mamma, min första tvätt var klar när jag kom hem och HUJEDA MEJ vad bra jag är! :D

När vi sagt hejdå begav jag mig till Sainsbury's igen köpte cd skivor ( så nu har jag bränt en skiva till bilen :) Body lotion och penner topps, och make up remover.

Jag skojar inte när jag säger att här lätt är 30 Grader, så jäkla varmt!

Ikväll har jag nog en dejt med Bambie.

Men Hallå jag är i London, man vet aldrig vad som kan hända!

Kan meddela för er som noterar att ikväll så får kidsen äta left overs! :D Lika bra att bli av med de, får kanske kompletera lite med något annat.
Så snart ska jag bege mig ut i trafiken igen, i morse var det inte farligt alls. Inte mycket trafikstockningar. Men nu är klockan 4 och ja... Då är det värre, för då är det alla jäkla turister också!

Ja just det Två människor har frågat mig om vägen idag. Lite roligt faktiskt. :P

Och så har jag lite skandal nyheter!

Jag fick reda på i helgen at jag tyvärr måste köpa skor för de släpper inte in dig på nattklubbar med converse!!
Hallå jag älskar Converse, jag har alltid det på mig! Dessa ovanför är inte heller helt fel höhö

Reklamerna här är faktiskt bättre än hemma. Här skrattar man åt dem. Deras 118 118 reklam är min absoluta favorit.


*TjingTjing*


Hahaha titta på den, de har massa olika med andra problem, bättre än Sverige må jag säga!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: