Åh det rainade å rainade

Tycker att det känns lagom trist att TV total hänger sig varje gång det regnar. Och att Svtplay och tv4anytime inte kan visas i utlandet! WTF!

Men jag hittade faktiskt någon film på min dator, Grown ups haha underbar film.
För er som tänker hallå du köpte ju en film igår, titta på den istället. Så kan jag meddela att jag inte fått den till att funka... -.-
Mitt tak. Dock har jag fått dra för gardinen, eftersom jag inte lyckas stänga det ena fönstret, och det regnar in liiite
Läste på BBC hemsida att de har gjort om Trafalgar square till Harry Potter tema. Med Diagon Alley osv. Hade varit kul att åka dit, men det regnar och nu är det lite sent påtänkt. Kan ju kolla om Sophie är på det i morgon.
Nästa vecka är det iaf premiär på biograferna och då SKA jag se den!
Harry Potter filmen har ju som sagt premiär här ikväll, alla stjärnorna ska dit osv.
Min gata, eller ja från min dörr, då jag inte ville gå ut :P ser ni Porschen? Vår granne jobbar som en sådan som provkör olika bilar, hade en Lamborghini igår sa G :) Not to bad:)
hm..
JAg är lat och har inget att göra... snart får jag nog kolla i boken vad vi ska ha till mat idag, var det plätta? :S
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: