Trötthet, Tankar, Musik, To do, Slut...

Herre gud... Jag vill bara lägga mig ner och sova. Jag är så trött!

När skolan ÄNTLIGEN var slut. På fredagar har vi för lång SV, efter det låååång NK och avslutar sedan med en lång SH. Inte min favorit dag precis...
 Jag begav mig in på stan parkerade, gjorde ett ärende i någon hälsobutik och körde sedan ut till Maxi för att handla, och till slut tankade jag. I bilen på väg hem var jag så nära att somna, fast ändå inte. Jag var liksom slö, inte trött så.

Jag svängde upp till MM och lastade över mina saker i hennes bil och åkte sedan med henne till Signe, dumpade grejorna hämtade nytt och lämnade det på ica, sen tillbaka för att hämta A och E och sedan hem....

NU laddar jag över lite Musik på min "Under skiiii" lista och ska bränna någon skiva så vi kan lyssna på bra musik på väg till fjällen!

För i morgon bitti åker vi!!

Jag borde nog börja packa nu..

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: