taggggggggga!!

Jag blev så himla taggad nu precis, Taggad på att det bara är två veckor tills vi åker till Fjällen :D
Taggad på att Au Pair intervjuaren borde ringa vilken dag som helst!!!! taggad på att åka NU! taggad på att fixa balklänning, ta studenten. Jag blev taggad på allt.

Just nu kanske mest på att sova. Men det får minsan vänta lite.

Dagen har rusat iväg, jag gick upp vid 10 någon gång satte mig i köket rostade mackor och skivade köttbullar som jag hade på, kollade FB lite och just det jag duschade först..
Vid halv ett kom Malin och Sanni och vi brummade till staden staden för att Sanni skulle prova bil, han fastnade för den och när vi sedan satt på donken ( jag åt en halv sallad) ringde han och sa att han ville ha bilen.
På vägen hem körde vi inom BR skor och kollade runt där medans Sanni köpte småprovianter på Maxi.

Går allt vägen blir det att köra till tatueraren i morgon för att boka tid och se om han kan rita upp den redan i morgon. Den ska vara riktigt fin, man ska ju ha den hela livet!
Jag har bestämt att texten (Tutto a te mi guida) ska sitta på mitt vänstra skulderblad, då det då är på hjärtats sida.

Åh jäkla vilken hosta jag har! Hade ont i halsen i morse och började hosta mer och mer under dagen... Jag tänker inte bli sjuk!! Jag ska höra BlackJack sjunga i natt i natt är det du eller jag!!

Nu ska jag tagga för lite varm chokladmjölk och jag ska sikta på att läsa ut de böcker jag påbörjat ( Eclipse, Harry Potter 5 och 7) (x2 alla på engelska) innan fjällen, men jag har kommit rätt långt i de flesta, så jag ska börja med HP5 och sedan eclipse och sedan HP7.

Ha en trevlig kväll allesammsn =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: