Some people were dropped as a baby. You were clearly thrown at a wall!

Jaa herre gud... Det finns verkligen riktiga idioter där ute. Jag undrar om Gud tänkt till ordentligt alla gånger!

Men det är sådant man får leva med, och jag försöker så gott jag kan umgås med folk som gör mig glad och det lyckas jag med rätt bra tycker jag :)

Jag hade hel konstiga drömma inatt, bla att jag försov mig vaknade 1 och hade missat min tid på Ateljé MB jag var helt förkrossad, så vaknade jag till kollade på klockan och så att den var 07.00 så jag somnade om och vaknade när klockan ringde 09,00.

Så vi åkte till Vinslöv och provade balklänningar.
 Jag säger bara OMG var jag i himlen eller var jag i himlen!??!

Bara att komma upp för trappan och se alla klänningar. Alla klänningar med poff! ( läs: dvs. att detär vid kjol med tyll så den får volym)

Det var överallt! POFF POFF POFF!!!

Vi gick direkt mot den blåa avdelningen, när vi går förbi den gröna så hänger där en klänning med Poff rakt fram och jag säger att den var fin! Vi kollar vidare och jag provar sedan flera flera :)

Men tillslut blir det den första klänningen jag fick syn på där på de gröna hängaren.

Färgen heter Dark Gold och den är lite grön, guld, brun och så skimmrar den

 Har får ni en liiiten bild.
Åh den är så fin! Jag är verkligen super nöjd.
Kvar att göra är då fixa:
*Skor
*Väska 
Dock berättade MM om en väska som var min Gammel MM som förmodligen passar bra till, det hade varit häftigt att ha hennes väska på balen!
*Hår och smink ska min bästaste frisör fixa, måste dock kolla upp om vi ska göra prov frisyrer :) och NÄÄR!
*Naglar ?
Jag funderade först på att ha handskar, men vad jobbigt att ta av som när man äter osv. Dock är det ju inte så mycket jag att fixa till naglarna och så, man kan väl bara måla dom!? ;)

Och så vill jag utomlands! Gud vad jag vill utomlands och sola!!
Jag vill också ta med mig Frida, Isabell, Linnéa och Malin! Vi fem som laddar upp för Studenten på playan!

Ja vi får väl se...

Nu ska jag nog kolla lite ¨på H&M sida innan jag ska hämta Virran.
det kanske är dags att packa upp fjällen väskan också...? eller

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Guuuuud vad fin Hanna ! :) och jaaa vi måste gör ngt ! :)<3

2011-01-26 23:35:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: