Köss i jesu namn!

Jag svär dyrt och heligt att jag höll på att hoppa av stolen under sv lektionen när jag öppnade min inkorg i emailen!!!
Först var där ett meddelade från sts om att min ansökan skickats till England och att det normalt brukar ta ca en vecka innan dom granskat min ansökan och godkänt den. Men nästa meddelande i kön var från ingen mindre än smartaupairs i UK. Där det stod att dom läst och godkänt min ansökan och att vi nu bara väntade på att någon familj ska kontakt mig :)

Dock stod det också att det kan ta längre än den beräknade tiden 1 -3 veckor, att hitta en familj då jag inte kan åka förren den 1 Juli.

Men herre gud HALLÅ!!!

Nästa email var från STS igen där dom gratulerade till att min ansökan godkänts och ja sen var jag i extas resten av lektionen och kunde inte göra så mycket.... tyvärr!

Så efter det åkte jag och frida in till staden och shoppade lite, åter igen Herre gud! första gången jag åker Österängbussen på jag vet inte hur länge:P
Vi gick först och postade mitt au pair agreement för 2011, och sedan bar det av mot Lindex för att hitta en BH utan band ( till balklänningen bla.) det hittades och sedan bar det av till Butik 47 för deras smaskiga rea som började idag, Dock var det ingen rea på cheap monday byxorna alls! Liksom varför ha rea då?? Och det var bara kontant försäljning så det fick vara. Vi kollade lite skor och sen hämtade jag en tavla åt mamma innan jag flöt in på Body shop.

Dom hade erbjudande för klubbmedlemar. köp en lotion och ett dusch tvål för 200. Jag ville gärna ha passionsfrukt i lotion eftersom jag är rätt betuttad i dess shower gel. Men det fanns ingen.
Så det blev det här istället!

Inte fel det heller. Har också äntligen framkallat fotona från engångskamerorna på mitt 18 pr kalas. Kul att titta på dom, men vad fan tänkte jag när jag köpte den klänningen??

Jisse!

Nej nu ska jag leta fram något gott att knapra på och någon mysig film innan det blir sängen :)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: