I'm gonna be

But I would walk 500 miles and I would walk 500 more....

Jag lyckades låna hem den.. så nu lyssnar jag för fullt på den. Och sen fick programmet spel så en låt som lagt av för länge sedan laddades ner på två röda sekunder och wips hade jag den med.

Men det gör ju inget att något funkar idag. Först och främst ska det snöa när jag kör till skolan OK fine inte mig emot, men så hör jag hur bilen låter. Jag tänker att ja det är väl dags å spänna hjulet igen. så efter dagens enda lektion så går jag ut och ska spänna, men det går inte jag kunde inte rubba skiten. Så vad var det då? Jag börjar  köra och när jag sedan stannar vid ett rödljus så låter bilen fortfarande. wtf!

Så jag stannar går ut och kollar,märker till min inte alls förvåning att servooljan är slut IGEN!! behållaren läcker. Men något annat kan jag inte riktigt konstatera. Så jag kör upp till hålan och får då dommen att vattenpumpen är körd. Öhhhhhhh VA?!?!?!

Jag vet inte ens vad vatten pumpen har för funktion!

sen ringde STS och frågade om det var ok att flytta min intervju tills i morgon istället. Ja ja.... hade dock sett fram emot det.

Ikväll ska det minsann ätas flott på Salvatores med smuch. Imorgon är det då intervjun och på em. så är det hälsoringen för att fylla i min medical form.
sen är det nästan helgoch vi drar till Fjällen!!! Wiiieee

vecka 4 är det ett besök på Ateljé MB inbokat... ja det är väl det som händer.

Nu ska jag lägga mig i soffan, hade velat ha Läkerol MEN som sagt så står min bil i hålan och jag är fast här.
FAAAAN!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Isabell

Antidepressivt!!

2011-01-12 17:14:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: