Fredag

ja jag måste passa på att tipsa om en grupp på fb som jag jag stollt klickade gilla på idag.

"My middle finger gets a boner when i think of you"

Detta mina vänner är genialiskt, vem kommer på dessa livsräddare?! Och varför har denne inte fått nobelpriset ännu??

Igår satt jag uppe och kollade på snuten i Hollywood 2 så nu väntar man med spänning på trean.

Idag har jag för övrigt sjungt lite låtar från Kristina från Duvemåla, åhh jag grät när jag sjöng I gott bevar .
Det hade varit så fanastiskt att se den live. men det får man ju aldrig göra -.-

passa pip och gnäll och sen bar det av till stan. Ingen höjdare och så kände jag hur febern började komma tillbaka och jag ville bara lägga mig ner och kräla då.... usch

Vi körde hem och jag fixade sedan veckohandligen åt Signe sen körde jag hem och la mig på soffan, där låg jag tills det serverades kinamat på bordet, och det är även där jag legat sedan kinamaten passerat min strupe.
Jag, pip och gnäll  har tittat på Pelle svanslös, denna underbara julkalendern inhandlades faktiskt i stan.

Nu ska jag snoka efter popcorn sedan blir det fiiiiilm =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: