Årets första dag snart till ända!

Ja Årets första dag, har faktiskt varit godkänd! Nej mer än det.

Men jag känner mig sammtidigt så förvirrad, vart ska jag stå? När mår jag som bäst... Men ja" sånt e livet"

När den enda av gästerna som valde att sova över äntligen vaknade vid halv 1, Ja han valde att inte gå den kvart det tar att gå till Näsum men det var nog tur för det hade tagit lite mer än en timme tydligen XD
Jag satt på mitt rum ( läs: NYSTÄDADE rum..!) och bloggade när han kom framhasandes. Så vi körde in till Najsum city och när vi fått liv i alla där kom vi sakta men säker fram till att vi skulle köra mot k-stad för att avnjuta lite Cheese burgare. MUMS!!

Men det blev så att vi stannade i Najsum, för att vara exakt på samma plats, och gjorde Pizza istället.
Vi krängde så det stod härliga till. Och nu mår jag rent illa av att tänka på det.. :S Men gott var det!!

Ja dagen kommer alltså bli ihågkommen som den 1/1 -11 dagen då 6 ungdommar gjorde Pizza =)

Bakfulla och härliga var dom alla ;)
Allihopa vid bordet =)

Trevligt som tusan :)

Ja igentligen var det planerat för utgång men ja musten försvann och när jag kört Virran till kompis styrde jag kosen hem och klev i min fin fina Sme'ns Baglomma tröja, på med bettskenan och la mig i sängen.
medan jag letade efter min kamerasladd sjöng jag också på svordomsvisan. Jag kände mig fruktansvärt ball alltså...

Sen låg jag lite och tittade på mitt rum och bestämde mig för att visa alla  hur otroligt fint här är!
Så nu kommer mitt rum i bilder:)
Lycktan jag fick från Frida för måååånga år sedan har jag ÄNTLIGEN hängt upp!! ;) Nya almanackan på Bastie också:)



också ofc, det bästa med hela rummet ( förutom min ÄLSKADE säng)  :


Nu ska jag kötta en person...

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: