Vid Merlins luddigaste Y fronts kalsonger!

Sitter och kollar på Rea. ERA KORKADE UNGJÄVLAR!!!

Jobb idag också. Men det känns mest som om jag har flugit rundor. Körde till Jeppssons och hämtade grejor och körde sedan Thomas till mitt-ute-i-ingenstas Körde när jag lämnat honom sedan till Arkelstorp för att gå på banken. Då har dom inte öppet.

Det är andra gången denna veckan jag kör efter vad jag läst på deras hemsidor och sedan stämmer det inte!

SUCK!

I morgon är det onsdag, Ska måla på tavlorna och sedan är det tydligen möte vid halv 3.

Och jag vill bara sova!!!

Ska nog ställa mig i duschen nu och sedan lämna av mig själv i sängen coh lyssna lite på HP och sova. Lägg nu märke till att klockn är kvart över 7...

Bokade hem HP 7 på dvd idag med, det stog inte när den skulle komma men ja.. eftersom det gick på mer än 100 kr så fick jag rabatt på dvd boxar. hittade ingen jag ville ha så, dom hade bara nr 1 av Beverly Hills och jag vill ju ha tvåan. Så det blev förtrollad istället. Det har jag ju tittar på lite till och från :)

 

Nu siktar vi in oss på ducshen!!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-24 19:41:06
Postat av: L I J N A

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-02-24 19:41:20
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: