Svim-varning!

Ja Herre gud.. Kommer jag inte i min balklänning är det lärarnas fel...

Men jag ska nu börja skriva om det som spelar någon roll just NU!!!
Jag satt hos Malin ( mer om det senare) och får för mig att kolla mailen. som från smartAupairs sa att det kan ta längre tid än de beräknade 1-3 veckorna att hitta en familj då jag ska åka i Juli.
Men där högst upp överst låg ett oläst mejl  selected for interview Jag satt och  stirrade på det ett tag innan jag öppnar det och läser första raden 

Dear Miss Hanna Akrell Our agency has now shortlisted you for a family interview

Wow... säger jag bara. Jag började läsa om familjen direkt och gillar verkligen allt förutom att mamma jobbar hemma... Men jag mejlade nyss till henne med lite frågor och jag hoppas verkligen på svar snart!

Så vi får se. Jag hoppas att jag får fler matchningar snart så man kan jämföra och läsa om andra.

Liksom nu händer det! Jag måste ringa till Bambie...


Okej tillbaka tilld det som händer nu, igår körde jag ner till Malin för att skriva det sista på vårt arbete, vi fikade och skrev en massa. halv 11 var jag hemma...

Idag i skolan så skrev vi det vi glömt såsom om de filmer vi sett de de praktiska arbetena, så det vara bara att fram med kameran fota och sedan skriva så mycket man kunde.

När vi absolut inte kunde göra mera så, körde vi hem och sammanställde allt, små putsade och åt rostade mackor med nutella... Åh Herre gud så gott det var!

NU måste jag deffinitivt öva på engleksa provet tills i morgon, så jag ska hämta min brie ost sätta mig i soffan och läsa om Hamlet. Jag kan säga att jag inte längtar till provet i morgon och jag längtar deffinitivt INTE till provet i litteraturhistoria i Engelska B... fy tusan!

På återseende!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: