God nog att äta!

Dagen har varit.. jag tänker meningslös men det vill jag inte skriva. För det finns säkert något med denna dagen som kommer ha stor betydelse i mitt liv senare...

Men jag har iaf hunnit med en massa!

Vi började vi 8 och då med prov. Old English, Middle English, The renaissance och The Enlightment.
inte speciellt roligt. vid kvart i 9 var jag klar och ja då var min skoldag över. Givetvis har ju någon klyftig lärare lagt ett PA möte tio över 2. Det kändes ju lagom roligt att behöva vara kvar i skolan.
Så jag och Frida drog in mot stan.

Jag fixade lite ärende åt mamma bla. tog jag en Village katalog åt henne. Köpte blommor åt Signe och sedan var jag inne på Nya trafikskolan för att höra mig för lite med lastbilskortet.

Och eftersom vi var i stan så körde vi ut till Vilan och åt på donken. Där såg jag Oscar, som inte såg mig så jag ringde och plågade honom lite. Han hävdade att maten inte var till honom och jag får väl tro honom ;)

Efter det svängde vi också innom polisen för att kolla lite extra med reglerna till studentflaket.

Sen satt jag och socialade lite med Isabell och beställde hem papper så jag kan börja övningsköra med Lastbil och sedan var klockan 2 och jag styrde kosen mot mötet med Frida.

Jag måste faktiskt erkänna att mötet kändes liiite meningslöst.

Förresten är det någon som kan förklara för mig hur skype funkar??

Efter skolan och mötet körde jag mot grustaget kollade mina och Fridas tavlor som såg riktigt fina ut. Cromen kan man verkligen spegla sig i!!! As ballt!

Fyllde på lite olja i Bilen och sedan stryde jag kosen mot soffan hemma.

Dock kunde jag inte ligga där länge och slappa, utan jag körde upp till Signe och lämnade Blomman, snackade lite med henne och Thomas och ja nu sitter jag här!

Har kollat mailen, vilket jag gör stup i kvarten. Jag skrev ju med min kontakt person från smartaupairs där borta i England, och hon lovade att ta kontakt med de familjer som inte hört av sig.

Jag blir lite depp på det, för jag kan inte riktigt vänta på att jag ska få ha Au pair kategorien som standard!

Men tills dess så får jag nöja mig med Hanna.

Nu ska jag alldeles strax bege mig ner mot Najsum city och plugga med Malin. Samhälle prov på fredag. Yippie.

Hade dessutom fått mejl från min sv lärare bara för att hon var sjuk förra veckan ska hon tydligen ta in oss på fredag trotts att vi är lediga!! röv, jag tänker vägra för då har jag en enorm håltimme IGEN!

Så Nej tack.

Vi får väl se hur i löser det!

För övrigt så är störmomenten just nu att jag kollar på HP sen ska alla andra kolla på HP me på svenska!!
För det första DUBBA INTE filmer! Och måste det vara treåringar som pratar till vuxan människor?!?!?!?!

och krister Henriksson som läser HP7 som jag lyssnar på nu utalar namnen på sv Hermiåne tex. Och han får Hagrid att låta som ett ner knakat fyllo!

OJ då nu är jag vist sen!

 

*TJingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: