första kvällen utan läxor..

Nej inte egentligen, för jag har en uppsats som skulle varit inne förra torsdagen, men hon kan gott vänta på det!
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

Men det är faktiskt så, att bara dom får in alla arbeten innan någon gång i april så dom hinner sätta betyg så får dom inte sänka oss. Vilken tabbe för lärarna när dom berättade det!

engelska provet var skandalöst lätt! dock tillkännagav ho att det bara var ett G prov. Men eftersom jag inte varit så flitig så är det ju alltid bra :)

Efter onsdagens enda lektion satte jag och Frida oss och skrev vår nya projektplan, vid 10 hade vi möte med vår handledare och vi fick godkänt även där på att byta projektarbete. Bara att sätta igång och ta igen 100 timmar. Piece of cake!
Efter det begav vi oss mot Harald Nyborg och Biltema, och inhandlade färg målardukar. Så nu är vi fattiga!!

Efter det blev det donken med Malin och när hon drog mot frissan drog vi mot stan.

Där gick vi en runda och när tiden för parkeringen gick ut drog Frida och jag gick runt lite till. Nästa inköp är ett par gröna låga converse.. herre gud vad snygga dom är!

När Malin kom hem körde vi inom maxi ( brieost <3) och sedan hem.

Har suttit på datorn sedan dess... blä

och ätit brie ost, måste byta ut det mot forsarundan!!! Bara det blir lite finare väder!

NU ska jag nog ner till Malin en runda.

btw! MIN BIL ÄR KLAR!!!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: