Åh sommar sommar, härliga sommar!


Att vakna upp och se denna blå blå himmel, gjorde ju inte precis dagen sämre!
Åh det var fint att titta på, och att sedan gå ut och känna hur solen riktigt brände mot ansiktet var fanastiskt!



Dagen har spenderats i Sölvesborg, fixade present till MF och fikade, med mamma pip och gnäll.
 Veckan har gått fort, och det var med öppna armar som jag välkomnade sportlovet!

Det gick helt ok att plugga till Sh provet i onsdags. I torsdags var det då sedan kör och ja det var riktigt trevligt. Har faktiskt bokat in ett litet studiebesök för Bambie där nästa veckan! Det ska bli kul!

Ja sen var det då fredag och prov dags, hela vår halva klass befann sig på skolan minst en timme innan vi började kl tjugo i 1. Bambie ville helgardera sig och var där vid 10.

Jag satt i en timme och skrev, jag tror inte jag har suttit så länge någon gång faktisk...
Jag gjorde i alla fall båda proven. Hon brukar göra två olika ett IG-G prov och ett IG-MVG.
Jag började med det svåra och gjorde sedan den enklare.

På väg hem sedan körde jag och Malin inom Maxi i Bromölla köpte frukt choklad och chips och jag handlade till Signe.

Lite senare befann jag mig på Kyrkvägen hos familje Olausson igen .

Vi åt en mycket god gryta och ris till det, och sen kollade vi på Åsa- Nisse. Ok film fast man ska inte gämföra den med tidigare filmer och jag tror det är felet många gjort. Så åt vi då smält choklad och frukt.

 

Vi bestämde också oss för att vi ska börja gymma. Och det måste ju föra något gott med sig!!

Vi kollade lite på resor och bestämde att vi i morgon ska köra in till stan och snacka med ågot resebolag om någon bra resa så vi kan bli bruna och fina till balen! :)

It's gonna happen!

Det har också varit någon form at HP maraton här men det fick abrytas i slutet av 5 filmen då jag Pip och Gnäll och Peter begav oss mot metropolen Vånga för att åka pistmaskin.

det var rätt kul:) Läskigt men ja nu har man ju gjort det också! :)

 

Nu ska vi äta och sedan jaa vi får se vad som händer!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: